Onsdag !

Hej på er !

Idag är det Onsdag, Dagen före kristi himmelfärds men tyvärr ingen långledighet för mig då jag jobbar på Fredag men det ska ändå bli skönt att vara hemma imorgon och få en massa nytta gjort.. Jag har bokat tvättid kl07 så det blir att stiga upp tidigt å börja med det samt hänga ut mattorna, dammsuga, skura osv. 

Egentligen borde jag vila, Har haft så jävla ont i armen, axeln och upp i nacken nu några dagar men det är lika bra att jag sätter mig i arbete annars fastnar jag framför datorn och det om nåt är ju dåligt för nacken.

Nånå.. Jag har då nyss diskat undan ett berg och innan dess har jag varit och postat några paket osv.. Mina nya jackor kom ju föresten hem idag - Skitsnygga så jag är väldigt nöjd speciellt med skinnjackan :)

I övrigt kämpar jag på med mitt grava sockerberoende.. Tungt. Äter just nu ett plommon och en mandarin som "kvällsgotta" men drömmer om kladdkaka, glass, lösgodis och diverse annat gott :D




Blev sugen på att baka Brownies ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0