Onsdag

Vi närmar oss helgen med stormsteg.. Och vilken jävla värme vi fått ! Pjuhh..

Idag har det som vanligt varit jobb och jag hade turen att Emil tog min bil under sin lunch och tvättade den samt städade ur invändigt och la in mina nya golvmattor så den stod där ren & fint å väntade på mig när jag slutade :)

Lagade kyckling med ris och sås till middag och sen åkte vi iväg till Gammelstan på den stora bilträffen som är där varje Onsdag och sen kilade vi ner till Mamma och dem för en kopp kaffe & en bulle.

Handlade lite smått på vägen hem för vi ska åka upp i helgen å vara i Fällan å fixa lite så vi tar med oss lite lättlagad mat.  Nu har jag nyss duschat och vi ska bege oss ut med Oden på kvällspromenad så fort Emil diskat färdigt. Kvällarna bara springer iväg ! Man hinner ju knappt få nåt gjort efter jobbet innan man ska sova igen !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0