Nuså...

Okey då kör vi...

Vi ska flytta !

Till Pajala kommun, Utanför Korpis - Fällan.

Emil har fått jobb och börjar redan om 2 veckor så då kommer han att flytta upp och eftersom han kommer bo nära jobbet och jag inte har möjlighet att åka hem varje dag så kommer även Oden att flytta upp då. Ska bli heeemskt tråkigt att bo här ensam utan mina killar så jag hoppas på att få ett jobb där uppe snarast.

Medans jag bor här själv då så ska jag passa på att jobba så mycket som möjligt iaf för pengar lär ju behövas.

Så nu vet ni det !


Jag är för tillfället just hemkommen från jobbet. Ska nu hoppa i duschen, diska, gå ut med sopor, rasta Oden osv innan Emil kommer hem med min middag som är en Pizza ! Mums :D.... Såklart glömde jag tanka påvägen hem så det måste vi oxå göra innan vi far - Annars kommer vi kanske inte så långt :D

Nej, Dags att sätta igång så man tar sig iväg i rimlig tid. Ska få en massa gjort ikväll när vi kommer till Fällan så som att börja städa och rensa ur alla skåp, tvätta massa saker och allt sånt.



Kommentarer
Johanna

Woohoo!! Vad kul! Då kommer vi träffas mer hoppas jag!! ;) Hoppas du får jobb snabbt!! och sen måste ni ha inflyttningsfest! :p

2011-06-24 @ 16:04:49
Elina

Jaa, Absolut ! Det hoppas jag med :D

2011-06-27 @ 18:48:32
URL: http://blow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0