Godernatter

Jaha.. Kvällen bjöd visst på lite oväntat jobb.

Vi gick ut med Oden och kastade lite boll och Frisbee (Passar på att göra såna aktiviteter nu på kvällarna istället för att anstränga honom hårt i värmen på dagarna) Tydligen tyckte han det var varmt ändå för den lille rackaren smet iväg och badade i ett äckligt jävla dy-dike ! Helt svart vart han så det var bara att stoppa honom i duschen !

Så skulle han ju såklart skaka av sig flera gånger innan jag hann ta ut honom på balkongen så då var det bara att torka bort smutsvatten överallt och skrubba bort svarta tassavtryck från badkaret och hips vips hade jag rengjort toaletten och handfatet oxå samt tvättat koppel och halsband :)

Nu måste jag då slita mig från datorn, äta kvällsmat och hoppa i säng. Jobbar 8-15 imorn :)


Killen med sovställningarna..



Kommentarer
Åsa

hahahaaa snygg ställning :P

2011-06-29 @ 17:23:08
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0