Fredag

Oh vad skönt att det äntligen är helg på riktigt, Man vart ju så lurad igår..Kändes precis som att det var helg men sen skulle man lik förbajjat upp och jobba idag igen. Och det var TUNGT att vakna imorse.. Jag som annars är så morgonpigg ville bara lägga mig ner och somna om flera gånger.

Och lika trött är jag nu. Ska inte göra nååånting ikväll.. Kanske se en film på sin höjd. Eller nä föresten, Jag ska nog åka och handla senare.. Är så skönt att handla på kvällarna när affären är nästan tom och man kan gå runt i lugn och ro och titta å fundera på vad man ska köpa, vad man ska äta till veckan osv. Måste tanka bilen oxå..

Då måste jag bara hålla mig vaken tills dess ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0