Damn It

Haha alltså... Jag skulle just börja klaga på ett Schamop jag har köpt.. Att det var så jävla dåligt och bara gjorde håret flottigt.. Men så såg jag att det var "För mycket torrt hår". Smart av mig, Det skulle jag kanske ha läst innan jag köpte det :) Nåväl.. Nu kan jag då inte använda det iaf eftersom man bara blev äcklig.



Det var detta Schampo med avokado och sheabutter som jag av misstag köpte. Jag brukar alltid ha nåt billigare schampo att använda när jag snabbduschar, ska åka bort eller liknande eftersom balsamet till Dumb Blonde ska verka i 10 minuter och det har man ju inte alltid tid med men nu har jag då akutåkt till Dollarstore och köpte Head & Shoulders som är typ världens bästa schampo.. Älskar den där rena, luftiga, känslan man får av det !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0