Aktiv Dag

Hej !

Måndag idag och ny vecka igen, Lugn start på jobbfronten då Emil fått Ryggskott och är sjukskriven och jag själv hade bara ett par timmars jobb. Skönt :) Då har jag fått gjort en del nytta här hemma istället.

Just nu håller jag på med en jäääkla massa tvätt eftersom vi varit borta hela helgen och tvättstugan var upptagen innan vi for så det har hunnit samlas en hel del. Har nyss avverkat sängkläderna, handdukarna är på G och sen har jag både en 60 graders, en 30 och så Odens filtar och handdukar. Jag kommer alltså inte hinna klart med allt idag. Bluh.

Vi ska åka och kolla på en spis oxå senare ikväll.. Den som finns i Huset nu är så långsam så vi ska köpa en ny, En nyare begagnad alltså :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0