Yihaaw

Jag fick lite ork från övre makter och orkade ta itu med golv och mattor samt lite annat så nu ser det beboeligt ut här igen och så är kylen påfylld, jag duschad och Oden promenerad :)

Det enda som saknas innan sängen är en stoor good flottig macka hehe, Typ något i denna stil vore gött



Men jag får nöja mig med en mackgrills-macka.. Tänkte göra en med chilisås, kalkon, ost och lite olika kryddor. Mummma !

Imorgon får jag lite sovmorgon eftersom jag inte börjar förrän 9, Har bara en egen kund men lovade att hjälpa en tjej på jobbet oxå så blir 2 timmar extra efter lunch. Sen blir det kanske en sväng ut till Gammelstan på min lillebrors kalas.. Egentligen har jag inte lust med nåt ståhej eller att träffa släkten.. Har ändå redan gratulerat honom och gett present så jag får se imorn hur jag gör.


MEEN, En macka var det !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0