Tusans Tusingar

Det gick inge bra på besiktningen idag.. Eller ja såklart hade det kunnat gå värre men det blev några 2or, Närmare bestämt 4 stycken men inget allvarligt - Säger jag som inte behöver åtgärda dem moahaha :D

Domen lyder:
1. Hjullager, Fram vänster, missljud
2. Reflex, bak, båda sidor, saknas
3. Strålkastare, halvljus, båda sidor, ur funktion
4. Styrled, Styrstag, mittre, höger, glapp

Reflexerna bak är bara att klistra dit (eftersom jag har heltsvarta bakljus) dem lär jag ju dock kasta bort direkt efter bes. Halvljuset är väl bara nån säkring och resterande två får Emil byta :)

Fick bra att veta oxå på att en styrarmslagring var glapp och att de var rost i golvet bak. Tyckte ändå han var rätt shyst gubben, inte alls nitisk och kollade tex inte om man kunde starta i driven vilket jag tror att man kan, gav inget på att jag hade för lite mönsterdjup på båda däcken bak och det var en massa grejer han inte kollade och var knappt nå med hammarn under golvet så.. Värre hade det kunnat vara :) Han hittade föresten inte fusklagningen av Oljeläkaget heller !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0