Gooooooooooooood morning vietnaaaam'

Hejhej !

Vet inte riktigt hur jag tänkte igår när jag ställde väckaren på 09 men som tur var vaknade jag ju av mig själv långt före det. Har nyss hällt i mig en stor kopp te och är redo för duschen. Sen ska jag ut med hunden och sådant innan jag åker till skolan vilket innebär att jag måste kolla upp när det går någon läglig buss - Emil har ju tagit Volvon till jobbet idag för att tvätta den åt mig.. Tack gulle :)

Efter den korta lektionen i skolan är det ju äntligen helg ! Och denna helg ska jag fanimig gå på stan, Det är nån gång tidigt i höstas jag gjort det sist mer än att bara stressa in på just den affären jag ska köpa nåt och sen hem direkt. Ska bli jävligt skönt att bara strosa omkring och kolla på saker, kanske köpa om man hittar nåt speciellt :)


Men nu, Duschen !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0