Dag 15 - Mina framtidsdrömmar

Jag är ganska mycket så att jag inte ids drömma och hoppas på en massa saker för då vill man bara ha det direkt och NU.. Får jag inte det så blir man svinbesviken och tänker att typ ”ååååh jag får aldrig nånting” Dessutom är jag rätt nöjd med mitt liv som det ser ut nu.

Visst har jag vissa mål med livet men vet inte ändå om det är rätt att kalla dem ”drömmar” för i mina ögon är det mer såna saker som aldrig blir av, Mina planer är MÅL och ska bli av ! Kanske inte idag eller imorgon men dem ska bli av.

Först och främst vill vi ju flytta till hus. Ett gammalt fint med all orginalinredning kvar. Det sista jag vill ha är nån äcklig 80-talsvilla med gård modell obefintlig i nåt svenssonkvarter. Nej ett gammalt hus i någon mindre by med stor gård och massa uthus. Jag skulle ha en massa bärbuskar och ett stort grönsaksland.

Sen ska jag ha ett till hus som ska vara min sommarstuga.. I Jockfall såklart. Det är ju även möjligt att detta kommer först och det bofasta huset sedan.

Jag ser inget värde i dyra nya prylar, högstatusjobb eller flashiga utbildningar. Jag behöver inte flänga runt i världen till exotiska resmål när jag har det så bra här hemma och egentligen behöver jag inget mer än att få vara frisk & lycklig samt leva med dem jag älskar.

PS. Jag vill ha ett bra betalt 75% jobb när min utbildning är klar. Det är oxå en liten dröm jag har :)


01
– Om mig
02 – Min första riktiga kärlek
03 – Min familj
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
06 – 10 saker du inte visste om mig
07 – Min bästa vän
08 – Ett pinsamt ögonblick
09 Min musiksmak
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Bloggfavoriter
14 – Mitt hem
15Mina framtidsdrömmar
16
– Det här har jag ätit idag
17 – Ett favoritminne
18 – Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 10 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0