Torsdag

Hej !

Nu är man hemma igen efter att ha flängt runt på lite ärenden. Först idag har jag ju jobbat, kommit hem och varit ut med hunden, diskat och lagat mat som idag blev Kebabgryta med ris.

När vi var klara med middagsbestyren åkte vi till Storheden.. Han skulle på Bolaget och jag skulle köpa ansiktskräm, bodylotion, vitaminer och Tacosingredienser till imorn :D Nu har jag varit sjukt sugen på Tacos i flera veckor så de ska bli sååå gottt ! :D

Nu ska jag äta min andra Semla för dagen, Risken finns att jag blir spyless efter halva men jag är hungrig och det är ju onödigt att den ska stå å torka :D.. Sen måste jag göra varma mackor i mackjärnet till kvällis - Fyfan så gott ! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0