Spysjuka

Idag är jag hemma i Magsjuka, Svinlägligt eftersom jag hade 3 inplanerade kunder idag varav 2 av dem var mina egna som skulle ha sitt första städtillfälle idag - Då känns det ju sådäär att inte kunna komma. Till saken hör att vi var hela 3st sjuka idag såå..

Nånå. Jag vet inte om det ens är riktig magsjuka jag har.. Om inte så kan jag ju jobba imorn. Det var nämligen så att jag vaknade vid 05 i morse av att jag hade sååååå ont i magen, gick på toa, blev vit i ansiktet, spydde galla och gick och la mig igen. Nu mår jag egentligen inte alls speciellt illa men har nå jävulskt ont i huvet. Helt sjukt ont i huvet. Huvudvärkstabletter är ju inte så skonsamt mot magen men jag måste ta en snart ändå samt försöka få i mig något mer än bara te.

Till råga på det då så är det -27 ute och Oden sket inte på nån av dem två gånger han hittils varit ute - Tack lille du, jag har verkligen lust att gå ut mer än nödvändigt idag :(





Kommentarer
Helena

krya på dig!

2011-02-14 @ 12:04:11
URL: http://viggo2008.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0