Onsdag

Fuck, Nu är det redan Onsdag och jag har INTE gjort allt jag skulle i veckan. Exempelvis har jag inte gjort det viktigaste av allt - Skriva in mig på arbetsförmedlingen ! :( Egentligen skulle jag ju helst skita i det eftersom jag kommer ha olika vikariat och inte anser mig behöva deras hjälp med att söka jobb eller gå på en massa onödiga föreläsningar meeeen man måste ju vara arbetslös och inskriven hos dem i 3 månader innan man får börja stämpla upp till heltid så det kan ju vara bra samt att man ju även måste vara inskriven där för att få a-kassa den dagen det är dags för det.

Måste ringa dit nu !

Sen ska jag även vädra sängkläder, plocka ihop tvätt, laga mat, byta gardiner och såna helfestliga grejer, Bäst jag sätter igång nu direkt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0