:O

Hej alla Snorfröknar !

Trötta efter en dag på jobbet ? Det är jag !... Jag har tagit två abb på 2h vardera åt en tjej som var sjuk. Sen har jag haft kundmöte, tankat bilen och lite sånt.

Kom hem och gick ut med Oden.. Nu ska jag pimpla kaffe och sedan börja med maten som idag blir någon god Thaikyckling med ris :( Smarr !


Kolla föresten in betygen ja fick på utbildningen ;)


Ibland får man skryta om sig själv.. Som tex när mina gamla kunder ringer och vill ha tillbaka mig för att dem inte är nöjda :D... Nej men allvarligt, Jag blir skitglad att få tillbaka dem ! Dem var mina favvisar innan jag slutade så..

Sen ska jag även på ett kundmöte till en som varit allmänt skeptisk så då tyckte chefen att om dem skickar dit mig så ordnar det sig nog :D



Kommentarer
Emma

Haha va fan... fått mvg på alla prov eller? :p

Haha jag är då nöjd bara jag klarar ett prov... "pluggis" som man är.. haha vi måste hitta på nått någon dag..

2011-02-16 @ 16:00:33
URL: http://emmnie.blogg.se/
Amanda

men guuud, kom du ihåg när jag vart typ skit glad i gymnasiet om jag fick VG på ett prov? sen vart jag skit glad om jag fick G bara jag hade mer poäng än L*** :) hahahahahh.. å där kommer du me dina mvg :P

2011-02-18 @ 16:35:43
URL: http://amaandii.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0