Nervöst

Imorgon är det Måndag, Ny vecka och jag är inskriven på Skolmåltidernas vikarieförmedling. Det känns verkligen nervöst att inte veta om jag ska jobba imorgon eller inte och isåfall inte heller veta vart jag ska jobba eller med vem.

Om dem inte har ringt till vid 8 på morgonen kan man ta för givet att det inte blir något jobb och i sådana fall ska jag ringa Simon och säga att jag kan jobba lite om det behövs. Annars ska jag ju ändå dit på Onsdag och kolla vad dem har för jobb åt mig som jag kan boka in mig på.

Jäkligt kasst dock att det blivit så jäkla kallt ute nu bara, det är ju nämligen inte på alla skolor det finns motorvärmare och vad fan ska jag göra då ? Bilen lär ju INTE starta i -17 utan värmare det kan jag säga. Annat var det med bengt :) Hojja, Fyfan.. Det känns inte alls bra det här med att vara vikarie, vilket helvete att vara på nya arbetsplatser med nya människor och nya rutiner varje dag. Fuck that.. Jag har sån lust att skita i det och bara jobba med städningen istället :S

Hoff.. Kommer typ inte att kunna sova imorn. Men jag har åtminstone packat klart alla jobbkläder och sånt - Ifall att !



Kommentarer
Jennifer

Haha men klart du kan sy kvinna :D

Du lär ju dig om inte annat.



Eller så stickar du dig en mössa.. :)

2011-02-06 @ 20:29:04
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0