Lördag

GODMORGON !

För nu har ni väl ändå vaknat va ? :)

Jag steg upp kl07 imorse och gick ut med hunden, Vi är alltid ensamma ute den tiden så han kunde rejsa lös och busa lite :) Sen har jag ätit frukost och duschat som var anledningen till att jag steg upp så tidigt - Mamma ska komma hit och slinga mitt hår nu på förmiddan så håret måste hinna vara helt torrt tills dess :)

Nåja.. Efter det har jag plockat undan lite, städat bort i köket, diskat och sådant. Nu hänger sängkläderna ute på vädring och jag funderar på om man skulle kastat ut mattorna och skurat när man ändå håller på ?



Något sånthär är då min nuvarande hårfärg, Inte lika gulaktigt som på bilden dock utan mer åt det råttfärgade hållet haha. Men detta är väl så nära min naturliga hårfärg man kan komma.. Har inte gjort något åt det på ca 1,5 år men nu ska det bli ljusare, Tänkte göra mångamånga tunna slingor. Hoppas det blir bra :)

Ska boka en klipptid när jag fått nästa lön oxå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0