Godmorgon Fredag

Skönt med helg ! Nog för att jag varit hemma hela veckan men ändå, Skönt med helg :) Egentligen hade vi planerat att åka på Jokkmokks marknad imorn men jag har faktiskt ingen som helst lust med det så vi får se hur det blir. Om jag  får välja stannar vi hemma :)

Nu på någon timme ska jag iaf åka till Sävast och är väl hemma ca 4 timmar senare. Ikväll skulle Sara komma och hälsa på men annars har vi då inget planerat.. Stackars Emil då som har städvecka men även denna gång skjutit på allt till helgen ;) Heheh

Nej nu ska jag inte vara skadeglad utan kika vidare här på datorn lite innan det är dags att ta Oden på en Promenad :)

På tal om Oden så har vi slipat ner alla hans klor en andra gång nu, Dem växer ju så sjuuukt fort när asfalten inte är framme och nöter på dem. Såhär hemskt långa som på bilden nedan hann dem bli innan vi fick tag på en Dremel. Jag tycker dock fortarande att dem är långa nu men what to do när han har så långt utväxta pulpor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0