Gitarrhjälte

Jävlar vilken Gitarrspelare jag har blivit.. Ja på tvspel då såklart.

Jag spelade GuitarHero idag för andra gången i mitt liv och redan går det bra för min spelares karriär och jag har låst upp en massa bra låtar !!

Emil ska ut ikväll så då ska jag fortsätta spela.. Nu sitter jag här med ett glas Wiiin ;D Till middag idag blev det föresten hemmagjorda burgare med strips, dressing rödlök och såntdär gott gojs :)



Vi har Legends of Rock men man skulle fan ha köpt sig Metallicaspelet !



Kommentarer
Åsa

Ja vill också ha metallica :) eller först kanske skaffa sig nått man kan spela spelen på haha :P

2011-02-05 @ 20:42:48
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0