Julklappers

Jag hade varit snäll i år med tyckte tomten.. Detta är vad jag fick :)

En glassmaskin, Yihoo.. Ska bli väldigt roligt att göra egen glass =)


En Sodastreamer !


Schampo och Inpackning från Wella Proffessionals


En rosa Onepiece (inte en äkta då) men tyvärr var den lite liten så jag måste byta till en större storlek :)



2 av dessa bakformar, en större och en mindre. Fick även 3 rosa baksålar men hittade dem inte på bild.


2 Jättefina glasskålar, Dåliga bilder jag vet !




Ljusstakar


Och sen fick jag även lite andra grejer.. En tavla, ljuslykta, handdukar, tshirt osv :)


Kommentarer
Emma

Haha fick oxå en glassmaskin..redan provat :D

2011-12-28 @ 13:01:27
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0