Damn

Gudars.. Tunga dagar det här. Mycket att stå i med andra ord..

För det första har jag sovit som ett härvelkors eller nåt inatt, Inte bra iaf.. Och sen fick jag mig 4 timmars extrajobb utöver det jag redan hade idag, skyndsamt hem och äta (Maten lagade någon på Max ;)) åsså iväg till storheden för att julhandla som resten av världen men seriöst varför köper folk mamma scans storpack köttbullar och risgrynsgröt på tub ? Då är det väl fan lika bra att låta bli att ha just dem saker på bordet som man ändå inte ids laga till själv för inte smakar det samma med nåsånt skräp.

Anyyhoo, Just idag skulle man kanske ha valt den enkla vägen för det känns inte så lockande att ställa sig och rulla + styckfrysa bullar just nu men it has to be done för vi ska fira redan på Fredag och jag jobbar till 16 eller senare resten av hela veckan och så har jag ännu nå småkompletteringar på julklappslistan och så ska en Laxcheesecake svängas ihop.



Bah.. Och en till grej ! Jag har inte druckit kaffe på en vecka.. Nada zip zero.


Kommentarer
Åsa

kaffe suger ;)

2011-12-20 @ 23:13:57
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0