Znark

Daaamn vad tröttttt jag är nu alltså.. Måste ju hålla mig vaken åtminstone nån timme till. Är även sinnessjukt sugen på Salt & Blandat. Ids däremot inte fara och köpa. Borde inte göra det heller !

Tror jag skär upp lite persika och lägger mig i soffan med boken jag läser just nu - Svinalängorna. Om man kan koncentrera sig håller nämligen på att bli G A L E N på att ALLAAAA här runt omkring har fest just nu vilket innebär att jag hör typ 10 olika men lika jävla dåliga låtar samtidigt från alla håll blandat med 25.000 idioter som skriker om vart annat. Far in till stan nu för fan så jag får vara ifreeeeed.

/ Agda 75

Nänä vänta.. Det här tar priset. Dem lyssnar på COTTON EYE JOE ?!


Kommentarer
Tilde

Haha jag hade samma problem igår, men mina grannar lyssnade inte på musik dom hade säkert tjugo elefanter hos sig som klampade i golvet hela natten. Kul.

2011-08-07 @ 10:57:18
Elina

HAHA MEN SAMMA HÄR ?! Undrade vadfaan dem gjorde.. Ett par av våra grannar har nämligen alltid elefanter på sina fester ? Dem bara står där och hoppar upp och ner på golvet och skriker rakt ut ? Dem sjunger inte ens.. Idiots :D

2011-08-07 @ 12:40:09
URL: http://blow.blogg.se/
Tilde

Hahafyfan. Man skulle bott i hus istället! Skönt och slippa alla idioter!

2011-08-07 @ 13:10:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0