Soool

Ååh vilket härligt väder det är idag ! Var sjukt skönt ute på morgonpromenaden.. Sol, friska vindar och nästan ingen annan ute. Nu har vi kommit in igen och ätit frukost. Jag måste koka mig kaffe och sen ska jag sätta igång med att rengöra kylskåpet - Jävligt trist men lika bra att göra det nu när den är ganska tom eftersom jag ska åka och storhandla senare idag, Vi har mer än halva vårat matkonto kvar och det är bara en vecka kvar av månaden så nu ska jag passa på att fylla upp :)

Har även hängt ut mattorna så när jag ids ska jag även dammsuga och skura. Men jag behöver ju förstås inte göra allt idag... Ska till Gammelstan och äta lunch där på några timmar så jag får se vad som hinns med :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0