Snipp snapp snut

Hmm.. Visst är det så att man ska göra en sak i taget och slutföra denne innan man påbörjar något nytt ?

Nu hänger EN gardin uppe i vardagsrummet, Vattenflaskan jag gick till köket för att fylla blev visserligen fylld men hamnade kvar nånstans på vägen, linslocket till kameran ligger här för att batteriet tog slut när jag skulle fota dem nya gardinerna.. Så jag var tvungen att sätta den på laddning och glömde bort att hänga upp gardin nummer 2. Så kan det gå.. Jag ska ägna morgondagen åt att slutföra allt här hemma ! :)

Nu ska jag gå och äta kvällsmat för jag är så tusans hungrig ! Jag har ägnat kvällen åt hemmafix, datornördande och sett en film på tv - Vägen ut. Jag saknar mina killar jäääättemycket.. Jag är ju ganska van att dem är borta mycket så det brukar inte vara några problem men just nu känns det lite ensamt och att jag önskar dem vore här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0