Tisdag

Godmorgon på er !

Här är vi uppe med tuppen eftersom jag hade tvätttid från kl07. Har tvättat kuddfodralen och filten från soffan och så blev det en maskin kläder oxå. När jag var nere i tvättstugan gjorde Oden stora framsteg - Han gick nämligen och la sig i sin säng när han var ensam, Tidigare har han bara stannat i hallen och lagt sig på dörrmattan och väntat. Så det kändes skönt :) Egentligen hade jag tänkt åka till skolan idag och lämna igen en bok samt betala för den jag ska låna nu men Mattias hade inte tid att köra mig och det kändes så onödigt att starta bilen bara för att fara dit och tillbaka så då tänkte jag cykla men då kom jag på att jag hade tvätttid och sen blev jag typ lat och ja det verkar som om det får vänta till på Fredag då jag ändå ska dit och skriva ett prov :)

Kanske skulle ta sig i kragen och dammtorka oxå, Det är inte länge sen jag gjorde det sist men jag tror att Emils syster och hennes karl skulle komma och hälsa på i veckan och han är allergisk så det vore ju bra att avlägsna lite hundpartiklar :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0