Söndag

Goddag kära läsare !

Idag är jag nåt infernaliskt trött - Som vanligt. Har fan inte tagit en enda sovmorgon på 2 veckor. SNARK. Jag försöker att somna om efter morgonpromenaden och försöker att ta någon powernap mitt på dagen men det går inte, Känns som om jag är övertrött :S

Nåväl.. Det spöregnade då imorse så pysen stod och såg sur ut i trapphuset och ville inte gå ut, Sen höll han sig kloss mot mig under paraplyet hehe sötis ;D

Sen har jag då dammsugit och plockat undan lite här.. Måste diska och duscha men sen ska jag fan inte göra nåt mer ansträngande idag, Behöver inte ens laga middag för att vi ska till Mamma och bli bjudna på Palt och fyfaaan vad gott det ska bli !! :D

Bäst jag sätter igång nu, Borde äta lunch oxå men det blir nog någon form av råkost haha, orkar inte laga nåt :)



Kommentarer
jossan

Hej hej. Såg din kommentar hos BB och jag kan inte göra annat än att hålla med dig. Dom som bli långtidssjuka (cancer eller annat) eeller arbetslösa det är inget som man har valt själv. Jag själv är arbetslös och söker jobb hela tiden men jag vill inte ha ett provosionsjobb där provosionenen ligger på 10%, för det är det man får välja på eller Chefsjobb där dom inte anställer unga. Pga för liten arbetslivserfarenhet.



Jag tycker blondinbella är en cool tjej och visst kul för henne att hon har lyckas men hennes politiska åsikter är som hittade längst ner i en askkopp.

2010-09-19 @ 22:50:42
URL: http://gucciimama.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0