Onsdag

Godmorgon, Godmorgon idag är jag trött som en jävla gnu !

Hade verkligen inte lust att stiga upp men jag ska jobba kl 11 och innan dess måste jag hinna med en timmes promenad med hund och äta, göra mig klar etc.. Och ta mig till jobbet då.

Så måste jag laga mat, dammsuga, har tvätttid och borde plugga en hel massa. På Fredag åker vi upp till byn så jag måste packa och bestämma vad jag ska ha med mig och ja - Jag är skitstressad !

Vi ska ta varsin bil upp så jag slipper vänta tills Emil slutar jobbet och så kan jag åka lite tidigare så att jag hinner göra mig klar och rasta Oden ordentligt innan det är dags att korka upp. Svärfar ska vara hundvakt så vi kan alltså åka på Eddie Meduza tributen :)

Men hursomhelst, Vi var ju på Restaurang igår, Waldorf närmare bestämt.. Det var gott och trevligt :) Glömde dock att fota maten ! Damnit ;D

Nej nu har jag bråttom. Kan inte sitta här.


____________________________________

Men ååh, Nu är jag så irriterad !

Som ni kan läsa här ovan har jag ju stressat nu hela förmiddan för att jag lovat att jobba och skulle hinna med en massa annat både före och efter. Så finns det ingen bil på jobbet så jag fick ta min egen och skriva upp milersättning sen, Så fanns inte nycklarna till den jag skulle och tjejen som hade den svarade inte i telefon, tillslut fick jag tag i henne men då hade det redan gått en halvtimme och det skulle dröja lika länge innan jag fick tag i nycklarna och jag hade ju sagt att jag kunde jobba till senast 14 så då hann jag ju inte med kunden på 3 timmar jag skulle ha när en timme redan gått till spillo. Sa att jag kan ta det imorn istället och åkte hem.

Till saken hör att jag hade bett Emil åka hem till hunden på sin lunch helt i onödan då eftersom jag hade kommit hem redan men han hade ju ingen mat med sig till jobbet då. SÅÅ summan av kardemumman är att då måste han åka hem på lunchen imorn igen, Jag måste stressa lika mycket som idag och allt bara för att det inte är nån ordning på nånting ? Jag blir så trött ! Speciellt med tanke på att jag är såååååååååå trött idag, hade ju fan lika gärna kunnat sova nu.

ÄH, Ska låta irritationen rinna av mig lite och sen sätta fart med allt jag ska göra.. Har nyss dammsugit, skrubbat badkaret och sorterat tvätten. Ska fortsätta med att ta fram nåt till middag, köpa frimärken och plugga.


Kommentarer
Camilla

SV: Okej! Men då följer jag nog mer din variant ;) Och kryddor köper jag gärna på mig, bra och ha när man bara joxar ihop något.

2010-09-29 @ 09:36:56
URL: http://matiigt.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Tack för kommentaren, det du skrev var så sant & jag har inte tänkt på det sättet förr. :)

2010-09-29 @ 11:39:53
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Mellisaurus-[rex]

ONSDAG! YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

2010-09-29 @ 11:52:03
URL: http://mellisaur.blogg.se/
ewelina jungmarker

vad tycker ni om min nya frisyr? :D

blir glad om ni tycker till :D

2010-09-29 @ 11:58:54
URL: http://ewelinasverklighet.blogg.se/
Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-09-29 @ 12:08:52
URL: http://mekko.blogg.se/
Åsa

näää va säg du, slots är ju skitgo! :P jo lyssna igenom dom, ja gillade dom iallafall :) näe de gör jag inte, jag har hört talas om han men inte hittat nån bra låt än, eller har väl int leta så mycke :P har du nå tips på nån bra låt? :)

2010-09-29 @ 20:56:58
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0