Onsdag

Gud vad fort den här veckan går, Redan Onsdag !

Idag låg jag kvar i sängen efter att Emil farit till jobbet så Oden skulle tro att han var ensam. Så fort han började pipa kastade jag min toffel på dörren så det smällde till och det funkade bra. Hitills går det rätt bra idag, han ligger i andra rum och sover oxå istället för att vara 1 cm ifrån mig hela tiden så det går framåt - När man är hemma iaf.

Måste verkligen ringa hans förre ägare idag och prata om det här. Vi har ju verkligen börjat fästa oss vid honom men samtidigt känner jag att om han inte kan vara hemma själv så skulle det bästa vara för honom att komma tillbaka till dem och att de hittar en ny köpare istället för att vi ska lämna honom själv trots att han inte klarar av det tills det inte fungerar längre och då måste sälja honom vidare. Det känns verkligen som det absolut sista jag vill. (Och vi var ändå tydliga med att berätta att Emil jobbar heltid och att jag går skola 2-3 dagar i veckan och att vi behöver en hund som redan är ensamhetstränad) så jag tycker inte riktigt att vi "har oss själva att skylla" när jag frågade flera gånger om det går bra att vara hemma själv, om det är nåt han behöver träna på etc.

Hursomhelst har jag ätit frukost och druckit kaffe innan jag började med mina instuderingsfrågor i Diskteknik som jag nu är färdig med.Vi har prov på Fredag så idag och imorgon måste jag läsa igenom alla mina anteckningar. Känns lite nervöst nu inför det första provet när man inte har nån aning om hur svåra dem är och hur pass mycket av det vi läst det omfattar... Nu fortsätta plugga !


Kommentarer
Anonym

Just nu- psykologi B.

Blir at tläsa religion, NK och matte också :)

2010-09-08 @ 12:47:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0