GodMorgon !

Godmorgon på er !

Natten har inte varit rolig då jag haft så jävla ont i nacken och huvet, kuddarna kändes superosköna + att Emil trängdes & snarkade !

Tänkte egentligen sova till 9 idag för att bli lite piggare men steg ändå upp 07.30 när Emil for til jobbet. Kände att jag hade lite för mycket att göra för att ligga i sängen. Så nu har jag Diskat, Ätit frukost, dammat köks&hallmattan och dammsugit och så det vanliga då som att vädra sängkläderna och bädda, plocka undn grejer som ligger framme osv. Om ni undrar varför jag måste göra allt detta så tidigt på morgonen är det för att vi åker bort vid 11-12 idag och jag hatar verkligen att komma hem till stök.

Nu ska jag höra om Mattias har tid att köra mig till affärn, Tänkte ta ut pengar, panta flaskor som står och tar plats i köket och så slänga endel sopor.

Måste fixa en snabb lunch oxå som vi kan äta.

Jaja.. Som ni märker borde jag inte ens sitta här ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0