Fredag !

Godmorgon på er !

Imorse drömde jag att det var Lördag och tänkte att aaah vad skönt att få sova vidare.. Men nej, så var inte fallet :(

Jag har sovit till 08.30 iaf men sen blev jag väckt av en ylande hund - Inte våran dock utan grannens. Tröttsamt nanting. Menmen, det var bara att stiga upp !, Har ätit frukost och städat undan i köket och dammtorkat i badrummet. Ska plocka undan i vardagsrummet nu oxå innan det är dags för en långprommis med hundis. Jag har ju som sagt prov på skolan idag så jag ska cykla dit där vid 12.30 så tills dess måste jag vara klar :)

Imorgon kommer Ida & Niklas hit och han är som sagt allergisk så jag ska dammsuga, skura, dammtorka och damma mattorna antingen idag eller imorgon. Borde ju baka nånting oxå så det finns nåt att bju på men vad har jag inte kommit underfund men ännu :)




Kommentarer
Elin

Va sööt hund :)

2010-09-17 @ 09:53:32
URL: http://simonseliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0