<3

Idag är ingen vanlig dag.

Idag är det 3 år sedan vi blev tillsammans.. 3 år. Det är rätt länge sen när man börjar tänka efter, Jag hade alldeles nyss börjat andra året på gymnasiet och Emil, Han var en lika liten plutt som jag är nu. Tänk så mycket som har hunnit hända sen dess och hur mycket vi har upplevt tillsammans.

Jag är stolt över att vi kunde ha ett distansförhållande i 2,5 år och att det ändå funkade så bra som det gjorde, Jag är stolt över alla hinder vi passerat, Hur mycket vi har växt och Hur stark våran kärlek är.

Jag är så lycklig över allt vi har och kommer att ha, Att vi har samma drömmar, mål och framtidsplaner.



Idag är ingen vanlig dag,
Det firar vi med att gå ut och äta idag :)




Kommentarer
tilde

åh, kul för er :)kommer ihåg när allt började.. haha

2010-09-28 @ 13:32:01
Åsa

grattis =)

2010-09-28 @ 15:59:16
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Camilla

Grattis! :) Inte lätt med distans, skönt att ni klarade det i alla fall!

2010-09-28 @ 21:05:29
URL: http://matiigt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0