Måndag

Ny vecka igen, Gud vad fort det går.. !

Har som inte hänt nåt speciellt idag.. Det har som vanligt gått fort & bra på praktiken och när jag var hemma på lunch åt jag Tacosrester från igår - Gott :) Emil hade varit duktig och diskat så jag plockade undan lite övrigt i köket, torkade bänkar, bäddade sängarna och allmänt bara gjorde det lite finare här hemma ;D

Egentligen var det tänkt att Ida & Nicklas skulle komma hit idag men dem skulle inte hinna det så då åker vi till Mamma istället.. Vi ska kolla igenom deras julpynt och se om det är nåt som dem inte behöver vi kan överta. Eftersom det här är första julen jag bor själv och Emil inte direkt har julpyntat i sina tidigare lägenheter så har vi ju knappt nåt och det blir lite väl dyrt att köpa både julklappar och sen en massa gardiner, dukar, julgranspynt, ljusstakar, julstjärnor och allt vad det nu kan vara ;D

Nånå, Nog om det.. Nu ska jag hoppa i duschen innan det är dags att börja med middagen så åker vi till Gammelstan sen vid 18.. Måste ju föresten vara ut med hunden oxå :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0