Tisdag

*Gäsp*

Har nyss vilat en stund på soffan och gud så skönt det var ! Det som är så bra med att powernappa i en soffa jämfört med en säng är ju att man bara vilar istället för att råka falla in i djupsömn och istället för att bli pigg är man som en zombie resten av kvällen ;)

Emil har ju varit ut med Oden på lunchen som vanligt men det blir ju en så kort promenad dem hinner med så nu ska jag och vovven alldeles strax bege oss ut på en längre tur.. Ca 1 timme tänkte jag. Tycker så synd om honom som måste ligga hemma själv i flera timmar :(

Lyckliga jag behöver inte ens laga middag idag eftersom det finns rester ! Tjoho, Jag ska ta och ladda ner nån film nu så kanske vi kan ha filmkväll ikväll om baby oxå vill det :) Myys !

Public Enemies kan man kanske se ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0