Hofff

Åh nu känner jag bara att jag behöver få klaga av mig samt tycka väldigt synd om mig själv...

Som ni läst har jag ju beklagat mig över att det kom så mycket räkningar den här månaden, Men gissa vad ? Nu har försäkringen på bilen oxå kommit !!!

Så, Denna månad fick jag in 2600 kronor som hela min inkomst från CSN.

I räkningar har jag fått;
Hyra, El, Tv, och Telefon på sammanlagt; 3000 kronor
Mat; 800 kr
Försäkring på hunden; ca 650 kr
Vinterjacka och handskar; 650 kr
A-kassa; 230 kr
Två beställningar med julklappar; 525 kr
Busskort; 470
Och försäkringen på bilen tror jag går på; ca 1700 kr

Det blir 8025 saftiga kronor !
Och då har jag inte ens räknat med saker jag köpt åt mig själv, att tanka bilen osv.

Vilken jääävla tur att jag alltid har varit duktig på att spara för annars hade jag suttit lite smårisigt till nu va ?
Hojja vilken ångest, Jag vill gråta. Särskilt med tanke på att jag bara får 1300 i studiebidrag för december. Det blir till att jobba extra hörrni.


Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Det hoppas jag verkligen inte. Men jag tror det bara var att han verkligen behövde ut, vissa dagar dricker han mer vatten och behöver ut oftare.

2010-11-27 @ 11:10:04
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Jennifer

Ja vi har dragit en fuskis i flera flera år till för några månader sen när det plingade på dörren och jag öppnade och det var radiotjänst och han sa att jag vet att ni har tv varför betalar ni inte tv avgiften?

Haha...

2010-11-27 @ 14:23:54
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0