*Gääääsp*

Fy bubblan vad trött jag är idag ! Fattar inte alls varför jag steg upp redan kl 07:30 ?

Har då nyss ätit frukost och ska bege mig ut med hunden efter 9 nån gång.. Kl 12 ska jag befinna mig på Maid för fotografering vilket påminner mig om att jag fan måste ställa in motorvärmaren, Tur att jag kom på det ! :D

När jag kommer hem måste jag plugga till provet i dietik som vi har på Fredag och laga mat osv såklart :) Igår blev det en jäkligt god fläskfilé-rätt som jag tänkte lägga in receptet på senare :)



Nä, Fan... Måste dricka kaffe annars kommer jag somna här i datastolen ;D






Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Hahaha jo jag är rädd för hundar, fast dom jag inte känner. Speciellt om dom är lösa.



Tack för tipset men vi har gjort som en inhägnad av galler med hans bädd där i och han har inte gjort ett ljud inatt! :)

2010-11-23 @ 09:30:19
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0