Ett skepp kommer lastat med böcker !

Hej på er !

Nu mår jag lita bättre efter morgonens blödningar & svimningar. Fy jag slog pannan i skåpet och hakan oxå på nåt vis :S Nånå.. Har haft huvudvärk och frusit väldigt hela förmiddagen men nu känns det som sagt lite bättre. Jag funderar på om detta konstiga mående kan bero på att jag ätit så himmelens dåligt rätt länge nu - Jag har ingen som helst lust att laga mat eller äta nåt vettigare än typ hamburgare, köttbullar, korv etc. Vad som helst som går fort och inte kräver nåt arbete.. Och inte innehåller så mycket som en endaste vitamin. Det blir ändring på det nu vetni, Ska snart ta andra mandarinen för idag ! En kopp kaffe måste jag oxå få i mig :)


Jag har nyss skickat iväg en beställning från Adlibris med julklappar och saker till mig själv :)

   
Dem här två Pettsonböckerna ska Emil ge i julklapp till systersonen Arvid.


Jag ska ge en kom-ihåg-kalender till Mamma, Mattias & Markus

Till mig själv köpte jag en bok och en fin kalender med nostalgiska motiv :)
  

Boken handlar om hur man ser på livet påverkar ens mående, Det är vetenskapligt bevisat att sättet man tänker faktiskt förändrar hjärnan rent fysiskt och att optimisten lever 7,5 år längre än pessimisten. Och tom titeln lyder, Varför är det så vanligt med sjukskrivningar, depressioner och självmord i Sverige där vi har det så bra. Intressant !



Kommentarer
Jennifer

Haha den är lite läskig men jag gillar den ändå :)

2010-11-18 @ 22:21:35
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0