EM

Seg dag idag som sagt, Jag har inte fått så speciellt mycket gjort.. Typ diskat, städat toan och småplockat. Hade åtminstone en lång trevlig frukost med Lördagstidningen och tända ljus :) Sen har Jag & Oden legat och vilat oss - Han i sin fåtölj och jag i soffan.

Det blev Maxmat till middag idag, Nåt snabbt och enkelt då jag inte har någon som helst lust att stå vid spisen och vi behövde äta lite tidigare för att Emil är påväg till Överkalix nu och ska kolla på en bil. Eventuellt blir det byte. Vi får väl se.. Jag tänkte först följa med men det är så kallt och säkert går väl bilen sönder eller nåt så då har vi det bättre här hemma och myser ;)

Nu ska jag ut i kylan med hunden, Sen tänkte jag korka upp vinflaskan och slå på en film.
Den bästa sommaren ska jag se :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0