Tjohoo

Det här vädret gör mig rastlös !!

21 grader varmt i skuggan och jag vill hitta på nåt men baby ligger i sängen och är bakis. Jag tycker bara mer och mer att det är att förstöra helgen att dricka för hallå ? Först ska man typ stressa direkt efter jobbet för att äta, göra sig klar, åka iväg osv. Sen ska man sova bort halva Lördagen och resten ska man bara dega. Sen dricker ju många på Lördagkväll oxå och då är det seg & deg hela Söndan åsen är hela helgen förbi och inget vettigt har man hunnit med.

Jag har då iaf stigit upp kl 09 och stekt plättar till frukost, diskat masssor, torkat bänkar + bord, spisen & fläkten. Kylen/frysen och alla skåpluckor. Sen tog jag tag i badrummet där handfatet, toan och speglarna fick sig en svängom :)

Nu ska jag dammsuga och sen måste jag till affären för att hämta ut våra mattallrikar som kommit och ett par nya skor åt Emil.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0