Fredag = Helg

Tjohoo äntlingen helg :D

Det ska jag fira med att tvätta, städa och diska ! :) Haha.. Nä men det är så att imorgon är det ju som alla säkert vet Cruising här i Luleå och efter utställningen men innan man far ut och åker ska vi ha någon slags Grillfest. Dvs vi ska Grilla och massa av Emils kompisar från Umeå/Skellefteå & Gällivare ska komma hit och dricka öl innan och sånt.

DÄRFÖR ska jag städa.. För att massa lurkiga raggare säkert bryr sig om sånt ;) Har ett ton tvätt på tork nu och en maskin som håller på och tvättar nu så jag är nog klar med det om en timme ungefär. Sen måste jag skära upp fläskfilén och lägga i marinad. Diska, plocka undan på balkongen osv.

Har köpt hem chips och så måste jag dricka ett glas Slush... Måste ju kolla så den inte blivit äcklig eller så ;)




Förra gången vi grillade blev det Älgstek och hemmagjord pottissallad men imorgon blir det kryddiga korvar och fläskfilé på spett med pommes till :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0