Tisdag

HEJ !

Ikväll är ingen bra kväll känner jag.. Har bara suttit tyst sen middagen typ. Duschat och sett SATC har jag väl oxå gjort men hursomhelst.. Det här suger och jag vill gå sova så man slipper vara vaken.

Har som sagt jobbat 9-15.15 idag och sen kommit hem å lagat en god Thai-sopppa med lax & räkor. Göttans, Ska lägga in receptet imorn.

Imorn jobbar jag 8-16.30 och har första kunden här på Porsön så då brukar jag få ta hem jobb-bilen så jag kan åka direkt dit ist för att fara till jobbet åsen tillbaka till Porsön igen. MEN idag på eftermiddan fanns det inga mirakeltrasor, inga wettex, inga moppar ja ingenting - Allt var i tvätten ! Så då var de bara att fara hem med egen bil åsså måste jag dit imorronbitti iaf.

Men vem bryr sig... egentligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0