Har ni någon gudmor ?

Alltså jag började fundera på en grej,.. I måndags såg Jag & Emil på Familjen annourlunda när en av familjerna döpte sitt barn och dem stog allihop där framme med prästen och då sa Emil "Men gud vad många dom var där framme, brukar man inte vara bara föräldrarna och gudmodern" Varpå jag skrattar och säger att det är väl ingen som har något sånt

Tydligen har Emil och alla hans syskon varsin... Så nu till frågan. Är det så att alla i hemlighet har en Gudmor men har glömt att berätta det för mig :D ? Jag har ingen och har aldrig hört talas om någon som har det heller annat än i typ Disneyfilmer ;p


Har ni någon Gudmor ?



Kommentarer
Emma

Jag har en gudmor!

Men mina pojkar har faddrar.

Det har nog bytt namn bara vad jag har fattat det som.

Amanda

jaa jag har en gudmor :D

2010-03-23 @ 21:51:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0