En vanlig Söndag

Min Söndag flyter på som de för det mesta gör dvs att jag har tvätttid :) Har nyss tvättat en massa kläder och sängkläder så det är bara en maskin kvar med filt, handdukar etc.

Gav mig på köket oxå alldeles nyss och torkade av fläkten, micron, bänkytor och alla skåpluckor samt under diskstället så det blev fint :) Dammtorkningen skjuter jag dock fortfarande på.. Fyfan, jag tror jag gjort det i en vecka nu ! :D

Tar mig då en liten datapaus just nu med kaffe & pepparkakor som var det enda goda vi hade hemma ;) Har potatis på kokning för idag ska jag laga moussaka till middag som Emil tror att han tycker är äckligt men efter att ha smakat min tycker han nog om det.. Brukar vara så med det mesta han hatar, Att efter jag lagat det är det en av favvisarna ;D

Nånå.. Men jag ska fortsätta med mitt här så man blir färdig nån gång.. Om man nånsin blir det, Tycker det kommer bara nytt att göra precis hela tiden :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0