Tummen mitt i handen

Åh, Jag vill verkligen lära mig att brodera ! Hur fint är det inte med gulliga broderade dukar, handdukar med monogram, paradhanddukar, örngott och allt sånt hemtrevligt :)

Men NU har jag köpt hem ett komplett broderings-kit till en blommig duk som jag förhoppningsvis ska ha tålamod att slutföra och kanske lära mig något på vägen :) När jag rensade den där stora lådan igår hittade jag även där ett gammalt broderingskit som blir som en liten tavla som jag påbörjat när jag var yngre, Tänkte att jag kan ju öva på den oxå.





Såhär fint vill jag kunna brodera :)



Kommentarer
Malin

Jo, absolut!!

Men det tror och hoppas jag :)

2010-06-20 @ 16:27:01
URL: http://blondinmalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0