Torsdag

Här sitter jag och snorar.. Eller snarare snörvlar. Är både snorig och täppt samtdigt och jäkligt kraxig i halsen så jag ska strax ta en kopp te med honung, quilla simplex och världens bästa nässpray Otrivin menthol. Tror fan jag kör ett säkert kort och tar en ipren oxå, Känns som att jag håller på och få lite ont i huvet och det vill jag gärna slippa. Imorn är det ju sista dagen på veckan som man ska orka med tjoho :)

Idag har jag stressat på som en jude för att jag har 2 stressiga kunder på raken och sen är nästa ute i Sunderbyn och bilen jag hade idag stod på ett av reservhjulen som man inte får köra snabbare än 80 i och jag brukar köra liiiite snabbare än så annars när jag ska dit :D Vet inte hur snabbt mitt rekord mellan sunderbyn och björx är men idag tog det då lääänge så jag fick försöka jobba in den extra tiden det skulle ta att ta sig dit.

Anyhow så har jag kommit hem vid halv 5 och börjat laga mat.. Så ringde just Emil och bad mig hämta honom för att det regnade som FAN så då var det bara att fara iväg och när vi kom hem var maten klar :D skönt !

Sen dess då ? Jo jag har kikat i reklamen, badat & myst med baby, plockat undan lite och allt möjligt. Nu ska jag göra kvällis så jag är redo till världens bästa tv-program - Kniven mot strupen ! :D


Kommentarer
Jennifer

Haha ja varför inte :)

2010-06-04 @ 16:47:08
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0