Torsdag

Hallå allihopa !

Här sitter jag och smuttar på en cider. Vi for till systemet efter middagen så att Emil kunde köpa öl och jag köpte en liten vinflaska och 2 cidrar. Den jag dricker nu har jag inte smakat tidigare men den var ingen höjdare alls, Hannas Summer Mojo heter den och ärligt talat har ALLA cider från Hannas jag smakat varit äckliga. Får se om jag ids dricka nåt av det andra ikväll eller om jag sparar det. Det är ju trots allt bara Torsdag :)

Shalala.. Vad mer då ? Jo jag har jobbat idag och haft dödsont i huvet på eftermiddagen och har det ännu. Fasikens.. Svinont i nacken.


Nåväl.. Ikväll blir det Kniven mot strupen som inte får missas ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0