Sweet Friday !

Oooh så skönt med helg ! Hade ju min tunga Fredag idag och den var väl inte så jobbig egentligen men rätt seg, Har kunder med rätt lång städtid idag så jag måste lixom städa saktare än normalt så då blir det långdraget rätt snabbt.

Anyhow..När jag kommer tillbaka där vid 17tiden trött och hungrig som en varg ser jag Emil och hans jobbarkompisar sitta där i solen och dricka öl ! Haha bittert ! Dom ska ha grillfest ikväll och själv måste man hem och laga mat ;)

Det blir hamburgare och pommes för mig till middag vilket ska bli väääldigt gott - Jag är dödshungrig !

Sen blir det nog någon film för mig... Är superdupersugen på nått gott som typ chips men jag tror att jag antingen bakar något själv eller försöker hålla mig helt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0