Söndag

Söndag skall ju vara vilodagen på veckan men nu när klockan närmar sig 12.30 har jag redan hunnit sätta rena sängkläder, tvätta hänga och vika 3 maskiner, 4 fönster är putsade, gardinerna är dammade, blommorna är duschade och deras fat diskade. Den vanliga disken tog jag nyss hand om och nu ska jag alldeles strax baka en kaka :)

Tänkte prova göra en banankaka med choklad då jag har en banan som blivit lite mogen för min smak så slipper man slänga den. En kaka tackar man ju inte nej till :)


Måste föresten koka potatis oxå till imorgon för då ska vi ha stekt potatis till middagen.. På tal om middag, Vad fan ska jag äta idag ? Måste ringa baby och höra om han äter middag i korpis eller här.



Grattis Sverige på din dag ! :)


Kommentarer
sanna

jessjess :)



Hehe ja de växer som ogräs. Själva tvättandet är inte så jobbigt men torkningen tar ett dygn typ och sen å platta de är nåså jävulskt jobbigt :/



Aa de blev rätt så stor skillnad :)

2010-06-06 @ 13:03:54
URL: http://sannaallden.blogg.se/
Jennifer

Jo dom var riktigt söta :)



Ibland kan man göra fynd :D

2010-06-06 @ 20:53:38
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0