Samlar på böter

Läste ni min blogg igår ? Då vet ni att jag fick en p-bot på 350 spänn som Simon lyckades få ogiltig eftersom vi faktiskt har p-tillstånd på lulebos områden. Idag fick jag en på 500 !! Lite väl surt kanske då jag hade parkerat på innergården hos en kund men jag undkommer visst inte p-lisorna denna vecka. 2 dar i rad alltså fyfan.. Jaja det är bara att betala.


Till middag idag vart det köttfärssås & makaroner som smakade gott. Sen for vi till affärn och hämtade ut ett paket samt drog några varv på stan med Buicken. Nu ska jag spola upp ett bad åt oss att slappna av i och sen måste jag försöka få lite nytta gjort innan kniven mot strupen börjar. Tänkte orka dammsuga & diska så får det vara bra för idag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0