Lördag

Godmorgon !

Idag hade jag oturen att vakna med en otrolig huvudvärk ända sen kl 04 typ.. När jag steg upp 8.30 var det olidligt men som tur var hjälpte tabletten jag tog väldigt bra och jag har nu inte ont alls :)

Tur det eftersom jag har mycket som "måste" göras idag.. Dvs städning som jag inte hinner med under veckorna. Jag har börjat dagen med att rensa en svinstor flyttkartong med grejer från Ängesbyn.. Mycket som slängdes/åker till myrorna men även lite roliga överaskningar av saker man glömt bort :)

Hittade även lite saker som jag inte ska ha kvar men som kanske är något för Emma eller Jennifer att måla vitt :D ? haha (Bilderna är klickbara)


2 Rottingkorgar med smideshandtag

    
Ramar


En vanlig korg


Och en korg full med snäckor (i en påse på bilden)


Kommentarer
Jennifer

Emma har båda ramarna va? :)

2010-06-20 @ 21:14:27
URL: http://artondeoktober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0