Godmorgon Godmorgon !

Godmorgon allihopa !

Idag är det Söndag och jag tänkte försöka fortsätta med sån "städning" som igår dvs. sånt man gör väldigt sällan och när man väl har tänkt göra det skjuter man upp det hur länge som helst. Att dra fram spisen och att göra ugnsrengöring är bra exempel på sånt ;P Idag tänkte jag dock torka ur kylskåpet - Så jävla dumt att jag inte gjorde det igår INNAN vi handlade en massa.. Blir ju mycket jobbigare nu att ta ut precis allt.

Anyhow.. Åt min rabarberkräm till frukost och nu dricker jag en kopp te. Måste äta lite melon och vindruvor sen oxå som jag har kvar och måste ätas upp. Köpte ännu mer frukt igår så.

Sen idag ska vi mest troligt till Pappa och äta surströmming, Ringde igår och frågade om dom aldrig skulle bjuda dit mig på det för jag är så sjuuukt sugen på det men har ingen här att äta det med :) Så han skulle ringa idag och meddela hur det blir.


Lägger strax upp ett städtips som jag tycker ni ska ta del av ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0